Miehen Työ

Image

Älkää pelätkö olla mies. Mies on kaikkea mitä arvostetaan: voimaa, rohkeutta, päättäväisyyttä, taitoa. Näitä asioita ei kierretä kaukaa, ne iskevät suoraan mieleesi ja sydämeesi,. Arvosta niitä, kehitä niitä, vaali niitä. Sinä kasvat samalla kuin nämä hyveet kehittyvät sinussa. Ne eivät petä sinua. Ne matkaavat sinussa kaiken ulottumattomiin kunnes maailma sortuu raiteiltaan.

Joskus minulle sanottiin, että hyvä mies ottaa muut huomioon. Mies huomioi.

Joskus minulle sanottiin, että hyvä mies antaa omastaan. Mies ottaa.

Joskus minulle sanottiin, että hyvä mies on reilu. Mies on rehellinen.

Joskus minä luulin, että hyvä mies tekee osan kotitöistä. Mies tekee kodin.

Joskus minä luulin, että hyvä mies auttaa sorrettuja ja vähemmistöjä. Mies auttaa omiaan.

Sanovat, että miehen aikakausi on ohi. Yliopistot ovat täynnä naisia, tai mies-naisia, ja tulevaisuuden johtajan pystit ovat naisten. Miestä ei tarvita enää, katoamme ajan syvyyksiin.

Unohduksista me nousemme uudestaan, kun maailma on kaatumaisillaant. Rakennamme, luomme uuden maailman vanhan tuhkien päälle.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s